Аналіз роботи
методичного обʹєднання
вчителів української мови та літератури
2012 -2013 навчальний рік
Державна національна програма «Освіта» («Україна XXІ ст.»), концепції
мовної освіти передбачають формування компетентної особистості, що володіє
даром слова – усного і писемного, умінням вільно, комунікативно виправдано
користуватися мовними засобами під час сприйняття, створення висловлювань у
різних сферах, формах, стилях і жанрах мовлення, тобто забезпечення її
всебічної мовленнєвої компетенції.
У 2012 – 2013 навчальному році методичне обʹєднання вчителів української
мови та літератури працювало над темою
«Розвиток творчих здібностей і навчальних можливостей учнів через впровадження
форм і методів інноваційних технологій на уроках української мови та
літератури».
Було проведено чотири засідання:
Було проведено чотири засідання:
1.
Проблеми удосконалення форм і методів навчання у сучасній
школі.
2.
Використання інноваційних технологій на уроках
української мови та літератури.
3.
Організація роботи з обдарованими дітьми.
4.
Розвиток предметних компетенцій школярів на уроках
української мови та літератури шляхом впровадження сучасних педагогічних
технологій
Під час засідань вчителі брали активну участь у проведенні
круглого столу на тему «Новітні освітні
технології і сучасний урок української мови та літератури». Члени методичного
об’єднання розглянули нові підходи до
викладання української мови та літератури, основне призначення яких полягає у
формуванні національно свідомої, духовно
багатої мовної особистості, яка володіє вміннями й навичками вільно,
комунікативно виправдано користуватись засобами рідної мови – її стилями, типами, жанрами в усіх видах
мовленнєвої діяльності (аудіювання, читання, говоріння, письмо). Опрацьовували
літературу та матеріали періодичної преси з проблеми «Розвиток творчих здібностей учнів в процесі
впровадження інноваційних технологій навчання». Розробили тезаурус
«Обдарованість». З’ясовували , яким повинен бути сучасний вчитель, його
особистісні якості, завдання. У цьому навчальному
році на уроках української мови та літератури вчителі кафедри продовжували
використовувати метод проектів ,
технології критичного мислення та проблемного навчання, створювали
належні умови для творчого самовираження
і саморозвитку учнів, виховання компетентної особистості . Було дано два відкритих уроки:
1. Кіт Н.А. Українська
література 10 клас. «Іван Франко «Мойсей» Духовний заповіт митця своєму
народові».
2. Портна Н.П.
Українська література 8 клас. «Непереможна сила кохання , що рухає вчинками, поведінкою і вибором героїв (за повістю М. Коцюбинського
«Дорогою ціною»)
На уроках учні показали своє вміння працювати в групах,
створювати презентації, працювати на ком΄ютерах, а вчителі - використовувати інтерактивні технології.
У 2012- 2013 навчальному році вчителі
Кіт Н.А. та Портна Н.П., Бурамбаєва О.О. пройшли чергову атестацію, в результаті якої підтвердили вищу кваліфікаційну категорію ,отримали
звання «Старший вчитель».
Велику увагу приділяють
словесники розвитку творчих здібностей учнів, бо вважають, що у кожній дитині
природою закладений певний творчий потенціал. А свідченням цього є досягнення
наших вихованців на районному та обласному рівні.
2012-2013 навчальний рік
№з/п
|
клас
|
Прізвище
учня
|
Де брав участь
|
Місце
|
ПІБ вчителя
|
1
|
10
|
Шалютіна Юлія
|
Олімпіада
|
ІІ
|
Кіт Н.А.
|
2
|
10
|
Харченко Маряна
|
Олімпіада
|
ІV
|
Кіт Н.А.
|
3
|
10
|
Голець Ангеліна
|
Олімпіада
|
V
|
Кіт Н.А.
|
4
|
10
|
Шалютіна Юлія
|
конкурс
ім.П. Яцика
|
І
|
Кіт Н.А.
|
5
|
10
|
Голець Ангеліна
|
Конкурс
Ім.. Тараса Шевченка
|
ІІ
|
Кіт Н.А.
|
6
|
8– А
|
Шевченко Олена
|
Олімпіада
|
І
|
Портна Н.П.
|
7
|
8 - А
|
Шевченко Олена
|
Олімпіада
Обласний етап
|
ІІІ
|
Портна Н.П.
|
8
|
8 -Б
|
Маслова Валерія
|
конкурс
ім.П. Яцика
|
ІІІ
|
Портна Н.П.
|
9
|
8-А
|
Морозов Артем
|
“Космічні фантазії”
|
ІІ
|
Портна Н.П.
|
10
|
8-А
|
Шевченко Олена
|
“Космічні фантазії”
|
І
|
Портна Н.П.
|
11
|
6-А
|
Гаршина Анна
|
конкурс
ім.П. Яцика
|
IV
|
Здорик І.А.
|
12
|
7-А
|
Здорик Нікіта
|
“Об'єднаймося ж, брати мої!”
|
III
|
Здорик І.А.
|
13
|
10
|
Зигар Валентина
|
МАН(районний етап)
|
І
|
Конюхова Т.В.
|
14
|
10
|
Зигар Валентина
|
МАН
Обласний етап
|
ІІІ
|
Конюхова Т.В.
|
15
|
7-Б
|
Руденко Катерина
|
олімпіада
|
IV
|
Бурамбаєва О.О.
|
16
|
9-Б
|
Тертиця Ольга
|
конкурс
ім.П. Яцика
|
ІІ
|
Бурамбаєва О.О.
|
17
|
9-Б
|
Тертиця Ольга
|
конкурс
ім.П. Яцика
Обласний етап VII
|
VII
|
Бурамбаєва О.О.
|
18
|
9-Б
|
Тертиця Ольга
|
“Об'єднаймося ж, брати мої!”
|
ІІ
|
Бурамбаєва О.О.
|
19
|
9-Б
|
Тертиця Ольга
|
“Об'єднаймося ж, брати мої!”(Обласний етап)
|
ІІ
|
Бурамбаєва О.О.
|
В наступному навчальному році члени
МО продовжуватимуть :
1.Вдосконалювати традиційні і
шукати нові високоефективні форми і методи науково-методичної роботи,
оновлювати її зміст на основі особистісно-орієнтованої педагогіки навчання та
виховання, впроваджувати інтерактивні технології; акцентувати увагу не на інформаційних а на інтерактивних аспектах навчання.
2.Забезпечувати
особистісно-орієнтований підходу у науково-методичній роботі.
3.Поглиблювати знання з теорії і сучасних наукових
досягнень з предмету викладання, з педагогіки та психології.
4.Залучати педагогів до науково-дослідницької,
експериментальної та пошукової
діяльності з питань педагогіки, психології, часткових методик
викладання.
5.Удосконалювати в учителів навики моніторингу і
аналізу рівня навчальних досягнень учнів, рівня їх розвитку та вихованості.
6.Розвивати інтерес учнів до науково-дослідницької та
експериментальної роботи.
The online casino site with the best payouts, bonus offers
ВідповістиВидалитиWith a casino site, you can easily access a lot of slots for free. You will 카지노사이트luckclub be able to deposit real money and play them for free.